
Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς σταθηκε στο καλο ξεκινημα της Φενερμπαχτσε/Ουλκερ κοντρα στη Μακαμπι και εξηγησε πως περιμενει δυσκολα παιχνιδια στο Τελ Αβιβ, απεναντι στην παντα περηφανη "ομαδα του λαου".
διαβάστε περισσότερα για : Δηλωσεις: Φενερ - Μακαμπι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου