Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Κιριλενκο: Θελω να πω ευχαριστω στον Ουιμς

Κιριλενκο: Θελω να πω ευχαριστω στον Ουιμς
Ο Αντρει Κιριλενκο αισθανθηκε την αναγκη να ευχαριστησει τον Σονι Ουιμς, για τους 20 ποντους που σκοραρε στην τεταρτη περιοδο του ματς της Δευτερας (20/4). Τι ειπε για τον κοσμο του Παναθηναικου και τι για την Τεταρτη (22/4).
διαβάστε περισσότερα για : Κιριλενκο: "Θελω να πω "ευχαριστω" στον Ουιμς"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου