
Ο Χουαν Καρλος Ναβαρο παραδεχτηκε πως η Μπαρτσελονα δεν ηταν καλη στο φιναλε του ματς με τον Ολυμπιακο ενω τονισε πως ολοι θα πρεπει να εστιασουν πλεον την προσοχη τους στα ισπανικα πλει οφ.
διαβάστε περισσότερα για : Ναβαρο: "Ξεραμε πως ηταν δυσκολο να νικησουμε εδω"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου