Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ναβαρο: Ξεραμε πως ηταν δυσκολο να νικησουμε εδω

Ναβαρο: Ξεραμε πως ηταν δυσκολο να νικησουμε εδω
Ο Χουαν Καρλος Ναβαρο παραδεχτηκε πως η Μπαρτσελονα δεν ηταν καλη στο φιναλε του ματς με τον Ολυμπιακο ενω τονισε πως ολοι θα πρεπει να εστιασουν πλεον την προσοχη τους στα ισπανικα πλει οφ.
διαβάστε περισσότερα για : Ναβαρο: "Ξεραμε πως ηταν δυσκολο να νικησουμε εδω"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου