
Ο Ολυμπιακος θα αντιμετωπισει (κατα πασα πιθανοτητα) την Μπαρτσελονα στα προημιτελικα της Euroleague, με μειονεκτημα εδρας. Τι εχει να πει επ' αυτου ο Μαριο Χεζονια;
διαβάστε περισσότερα για : Χεζονια: "Ολυμπιακος; Μου κανει το ιδιο!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου