
Ο Ντουσκο Ιβανοβιτς εξηγησε πως ο Παναθηναικος θα μπορουσε να ειχε καλυτερη πορεια στο TOP-16 ωστε να αποφυγει την ΤΣΣΚΑ στα playoffs και παραδεχτηκε πως οι "πρασινοι" εδωσαν το μαξιμουμ στα ματς με τους Ρωσους.
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: "Δωσαμε ο,τι μπορουσαμε"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου