
Ο Γιωργος Διαμαντακος ειναι ο πρωτος παικτης του Παναθηναικου που συμμετεχει στο προγραμμα εταιρικης ευθυνης της Euroleague "One Team". Ο σεντερ του Παναθηναικου επισκεφτηκε στο καταστημα κρατησης ανηλικων της Κορινθου.
διαβάστε περισσότερα για : Έναρξη του "One Team" με τον Διαμαντακο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου