Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Κουρτιναιτις: Ήμασταν... αηδια

Κουρτιναιτις: Ήμασταν... αηδια
Η Χιμκι εχασε στην Αγια Πετρουπολη, απο τη Ζενιτ και ο Ριμας Κουρτιναιτις χαρακτηρισε το παιχνιδι των παικτων του "αηδιαστικο". Γιατι;
διαβάστε περισσότερα για : Κουρτιναιτις: "Ήμασταν... αηδια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου