
Ο Ογκιουζ Σαβας κλεινει φετος (2015) δεκαπεντε χρονια παρουσιας στη Φενερμπαχτσε. Γι αυτο -και αλλα πολλα- μιλησε στην Euroleague TV. Γιατι ευγνωμονει τον Εργκιν Αταμαν;
διαβάστε περισσότερα για : Σαβας, μια ζωη στη Φενερμπαχτσε
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου