
Οι παικτες και το τεχνικο τιμ της μπασκετικης ΑΕΚ θα βρεθουν στο ΟΑΚΑ το απογευμα της Τεταρτης (11/03, 19:00) για να στηριξουν την ομαδα του Τραιανου Δελλα στον προημιτελικο Κυπελλου με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Το μπασκετ παει ΟΑΚΑ για το ντερμπι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου