Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Το μπασκετ παει ΟΑΚΑ για το ντερμπι

Το μπασκετ παει ΟΑΚΑ για το ντερμπι
Οι παικτες και το τεχνικο τιμ της μπασκετικης ΑΕΚ θα βρεθουν στο ΟΑΚΑ το απογευμα της Τεταρτης (11/03, 19:00) για να στηριξουν την ομαδα του Τραιανου Δελλα στον προημιτελικο Κυπελλου με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Το μπασκετ παει ΟΑΚΑ για το ντερμπι



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου