
Ο Ολυμπιακος συμπληρωνει 90 χρονια απο την ιδρυση του και οι προεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακος, Παναγιωτης και Γιωργος Αγγελοπουλος, μεσω του μηνυματος τους τονιζουν πως θα συνεχισουν να παλευουν με τον δικο τους τροπο για την ομαδα.
διαβάστε περισσότερα για : Αγγελοπουλοι: "Για τον Ολυμπιακο θα συνεχισουμε να παλευουμε"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου