Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Ντεντμον: Συγγνωμη Ζαλγκιρις, παω ΝΒΑ

Ντεντμον: Συγγνωμη Ζαλγκιρις, παω ΝΒΑ
Η Ζαλγκιρις (αντιπαλος του Παναθηναικου στο TOP-16) προσπαθησε να φερει πισω στο Καουνας τον Τζαστιν Ντεντμον ομως ο Αμερικανος σκορερ δεν προλαβε τη σχετικη προθεσμια. Πλεον στρεφεται στο ΝΒΑ.
διαβάστε περισσότερα για : Ντεντμον: "Συγγνωμη Ζαλγκιρις, παω ΝΒΑ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου