
Ο Κεναν Σιπαχι εγραψε στο blog του στην επισημη ιστοσελιδα της Euroleague, σχολιαζοντας την ανοδικη πορεια της Φενερμπαχτσε. Γιατι σταθηκε στην ηττα απο τον Παναθηναικο, στο ΟΑΚΑ.
διαβάστε περισσότερα για : Σιπαχι: "Οι ηττες σε κανουν καλυτερο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου