Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Σιπαχι: Οι ηττες σε κανουν καλυτερο

Σιπαχι: Οι ηττες σε κανουν καλυτερο
Ο Κεναν Σιπαχι εγραψε στο blog του στην επισημη ιστοσελιδα της Euroleague, σχολιαζοντας την ανοδικη πορεια της Φενερμπαχτσε. Γιατι σταθηκε στην ηττα απο τον Παναθηναικο, στο ΟΑΚΑ.
διαβάστε περισσότερα για : Σιπαχι: "Οι ηττες σε κανουν καλυτερο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου