
Ο Τζειμς Γκιστ εγραψε στο blog του στο Euroleague Greece για οσα δεν εγιναν στο παιχνιδι με τη Μπαρτσελονα, και οσα πρεπει να γινουν σε αυτο με τη Ζαλγκιρις Καουνας (13/3, 19:45).
διαβάστε περισσότερα για : "Ειμαστε ετοιμοι για ολα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου