Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Έκανε το πρωτο βημα η Χιμκι

Έκανε το πρωτο βημα η Χιμκι
Η Χιμκι ηταν καταιγιστικη στο πρωτο ημιχρονο, ειδε την Ζενιτ, ομως, να ανατρεπει την κατασταση λιγο πριν το τελος, αλλα χαρη σε εναν εξαιρετικο Ταιρις Ραις, πηρε τη νικη με 86-84 και εκανε το πρωτο βημα για προκριση στους "8".
διαβάστε περισσότερα για : Έκανε το πρωτο βημα η Χιμκι



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου