
Η ομοσπονδια μπασκετ της Σλοβενιας πηρε θεση υπερ της FIBA στην κοντρα με την Αδριατικη Λιγκα ομως η Ολιμπια Λιουμπλιανα ταχθηκε... απεναντι, στηριζοντας ανοιχτα τη διοργανωση! Διαβαστε τους λογους του "ανταρτικου".
διαβάστε περισσότερα για : Η Ολιμπια στηριζει ABA Liga, η Σλοβενια οχι!
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου