
Ο Παναθηναικος θα εχει στο ροστερ του για αλλα δυο χρονια τον Τζειμς Γκιστ, μετα τη διετη επεκταση συνεργασιας που υπεγραψε σημερα (17/3). Θα μεινει στην Αθηνα μεχρι το καλοκαιρι του 2017.
διαβάστε περισσότερα για : Γκιστ εως το 2017
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου