
Ο Μαριο Χεζονια μιλησε για το ενδιαφερον του να δηλωσει συμμετοχη, στο προσεχες ΝΒΑ draft και εξηγησε πως στο μυαλο του πρεπει να τον "τραβηξουν" αμεσως.
διαβάστε περισσότερα για : Χεζονια: "Θα επρεπε να με επιλεξουν στο Νο1"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου