Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Χεζονια: Θα επρεπε να με επιλεξουν στο Νο1

Χεζονια: Θα επρεπε να με επιλεξουν στο Νο1
Ο Μαριο Χεζονια μιλησε για το ενδιαφερον του να δηλωσει συμμετοχη, στο προσεχες ΝΒΑ draft και εξηγησε πως στο μυαλο του πρεπει να τον "τραβηξουν" αμεσως.
διαβάστε περισσότερα για : Χεζονια: "Θα επρεπε να με επιλεξουν στο Νο1"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου