
Ο Ζοφρι Λοβερν αφησε τη Χιμκι για τους Nuggets ομως δεν παρελειψε να ευχαριστησει τον Ντουσκο Βουγιοσεβιτς, την Παρτιζαν και τους οπαδους των Σερβων. Τι ειχε να πει επι του θεματος ο "Ντουλε";
διαβάστε περισσότερα για : "Δευτερη οικογενεια τους, η Παρτιζαν"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου