Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Ραντονιτς: Χασαμε την ευκαιρια

Ραντονιτς: Χασαμε την ευκαιρια
Ο Ντεγιαν Ραντονιτς σταθηκε στη μεγαλη ευκαιρια του Ερυθρου Αστερα να στειλει το ματς στο εξτρα πενταλεπτο ενω εμεινε ικανοποιημενος απο την εμφανιση των παικτων του απεναντι στον Παναθηναικο.
διαβάστε περισσότερα για : Ραντονιτς: "Χασαμε την ευκαιρια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου