Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Μανωλοπουλος: Το κινητρο ειναι τεραστιο

Μανωλοπουλος: Το κινητρο ειναι τεραστιο
Ο Σωτηρης Μανωλοπουλος αναφερθηκε στον ημιτελικο του Κυπελλου με τον ΠΑΟΚ, εξηγησε πως η ηττα στο πρωταθλημα αποτελει "οδηγο" για τον Παναθηναικο και παραδεχθηκε πως ο "δικεφαλος" ειναι μια σοβαρη ομαδα.
διαβάστε περισσότερα για : Μανωλοπουλος: "Το κινητρο ειναι τεραστιο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου