Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Στηριζει τον Ερασιτεχνη η ομαδα μπασκετ

Στηριζει τον Ερασιτεχνη η ομαδα μπασκετ
Οι παικτες και το τεχνικο επιτελειο της ΚΑΕ Ολυμπιακος παρελαβαν τις καρτες μελους του Ερασιτεχνη, δειχνοντας εμπρακτως πως βρισκονται διπλα στην ομαδα, σε ολα τα αθληματα. Δειτε το video.
διαβάστε περισσότερα για : Στηριζει τον Ερασιτεχνη η ομαδα μπασκετ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου