Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Με Ντολμαν και Αμπρινες στα ημιτελικα

Με Ντολμαν και Αμπρινες στα ημιτελικα
Η Βαλενθια παλεψε μεχρι τελους για την προκριση στα ημιτελικα του Copa del Rey, ομως η Μπαρτσελονα αντεξε στην πιεση και πηρε τη νικη -και την προκριση- με 85-80, χαρη στην εξαιρετικη εμφανιση των Τζαστιν Ντολμαν και Άλεξ Αμπρινες.
διαβάστε περισσότερα για : Με Ντολμαν και Αμπρινες στα ημιτελικα



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου