
Η Βαλενθια παλεψε μεχρι τελους για την προκριση στα ημιτελικα του Copa del Rey, ομως η Μπαρτσελονα αντεξε στην πιεση και πηρε τη νικη -και την προκριση- με 85-80, χαρη στην εξαιρετικη εμφανιση των Τζαστιν Ντολμαν και Άλεξ Αμπρινες.
διαβάστε περισσότερα για : Με Ντολμαν και Αμπρινες στα ημιτελικα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου