
Ο Παναθηναικος κερδισε την Άλμπα Βερολινου, γιατι επαιξε καλη αμυνα, συμφωνα με τον Ντουσκο Ιβανοβιτς. Τι υποστηριξε ο Σασα Ομπραντοβιτς.
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: "Πολυ σκληρο παιχνιδι, σημαντικη νικη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου