
Ο Αλεξανδρος Βεζενκοφ εγραψε στο blog του στον ΕΣΑΚΕ και τονισε πως στοχος των παικτων του Άρη ειναι η νικη απεναντι στον Απολλωνα Πατρας, παρα τη σημαντικη, οπως χαρακτηρισε, απουσια του Τορει Τομας.
διαβάστε περισσότερα για : Βεζενκοφ: "Όλα για τη νικη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου