
Ο Αμερικανος σεντερ του ΠΑΟΚ, Τζουλιαν Βον, εκανε τον απολογισμο του "δικεφαλου" για την πορεια του στο Eurocup ενω μιλησε και για το εκτος εδρας παιχνιδι της Τεταρτης, με αντιπαλο την Καντου.
διαβάστε περισσότερα για : Βον: "Ειμαι περηφανος για τον ΠΑΟΚ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου