
Ο πρωτος γυρος του Top 16 ολοκληρωθηκε και ο Τζειμς Γκιστ κανει τον απολογισμο οσων εγιναν μεσω του blog του στο Euroleague Greece. Τι γραφει για το Τελ Αβιβ, τη Μπαρτσελονα, αλλα και τις... αποδειξεις που θελει να δωσει ο Παναθηναικος.
διαβάστε περισσότερα για : "Ώρα για αποδειξεις"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου