Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Χαντερ: Το σημαντικο ειναι να γινομαστε καλυτεροι

Χαντερ: Το σημαντικο ειναι να γινομαστε καλυτεροι
Ένας απο τους πρωταγωνιστες του Ολυμπιακου στη νικη επι της ΤΣΣΚΑ Μοσχας, ο Οθελο Χαντερ, μιλησε στο Euroleague Greece τονιζοντας οτι το σημαντικοτερο πραγμα για τους "ερυθρολευκους" ειναι η συνεχης βελτιωση.
διαβάστε περισσότερα για : Χαντερ: "Το σημαντικο ειναι να γινομαστε καλυτεροι"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου