Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Γιαννακοπουλος: Κερδισαμε και τη διαιτησια

Γιαννακοπουλος: Κερδισαμε και τη διαιτησια
Ο Δημητρης Γιαννακοπουλος συνεχαρη τον Ντουσκο Ιβανοβιτς και τους παικτες του για τη νικη επι του ΠΑΟΚ (71-68) και την προκριση στον τελικο του Κυπελλου Ελλαδος.
διαβάστε περισσότερα για : Γιαννακοπουλος: "Κερδισαμε και τη διαιτησια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου