
Ο Μαλκολμ Ντιλεινι ηταν πρωτος στοχος του Ολυμπιακου, δεχτηκε προτασεις απο τη Ρωσια και την Τουρκια ομως προτιμησε τη Λοκομοτιβ Κουμπαν. Πλεον εξηγει οτι στοχος του ειναι η επιστροφη στην Euroleague.
διαβάστε περισσότερα για : Ντιλεινι: "Στην Euroleague, με τη Λοκομοτιβ!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου