
Ο κοσμος του Ερυθρου Αστερα θα τιμησει για μια ακομα φορα τη μνημα του Μαρκο Ίβκοβιτς, καθως στην αναμετρηση με την Γαλατασαραι (16/01, 20:45) ολοι οι φιλαθλοι θα φορουν μπλουζακια προς τιμην του. Κι οταν λεμε ολοι, το εννοουμε!
διαβάστε περισσότερα για : "Εισαι ζωντανος, Μαρκο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου