
Ο Μανος Μαλελης περιμενει να "τελειωσει" το θεμα της χορηγιας που επιδιωκει να "φερει" στην ΚΑΕ ετσι ωστε ο ΠΑΟΚ να εχει την δυνατοτητα να αποκτησει παικτη στο "3".
διαβάστε περισσότερα για : Πρωτα χορηγια και μετα "τριαρι"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου