Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ο σεβασμος και ο Σλοτερ

Ο σεβασμος και ο Σλοτερ
Ο Ντουσκο Ιβανοβιτς αναφερθηκε στον σεβασμο που πρεπει να δειξουν οι παικτες του στον Πανελευσινιακο, την ωρα που περιμενει την επιστροφη του Έι Τζει Σλοτερ στις προπονησεις.
διαβάστε περισσότερα για : Ο σεβασμος και ο Σλοτερ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου