Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Λαφαγιετ: Έχω αποδεχθει τον ρολο μου

Λαφαγιετ: Έχω αποδεχθει τον ρολο μου
Ο Όλιβερ Λαφαγιετ εχει συνηθισει να ειναι... "παγκιτης". Για την ακριβεια, εχει αποδεχθει τον ρολο του και ειναι ικανοποιημενος με αυτον, οπως τονισε μιλωντας στην Euroleague TV.
διαβάστε περισσότερα για : Λαφαγιετ: "Έχω αποδεχθει τον ρολο μου"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου