
Ο Όλιβερ Λαφαγιετ εχει συνηθισει να ειναι... "παγκιτης". Για την ακριβεια, εχει αποδεχθει τον ρολο του και ειναι ικανοποιημενος με αυτον, οπως τονισε μιλωντας στην Euroleague TV.
διαβάστε περισσότερα για : Λαφαγιετ: "Έχω αποδεχθει τον ρολο μου"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου