
Το νεο της μεταγραφικο αποκτημα ανακοινωσε σημερα (5/1) η Λε Μαν. Ο Σι Τζει Ουαλας αποχωρησε απο τη Σαλον και για το υπολοιπο της σεζον θα αγωνιζεται με την φανελα της ετερης γαλλικης ομαδας.
διαβάστε περισσότερα για : Ουαλας κι επισημα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου