
Η Μπαρτσελονα αναχωρησε για το Τελ Αβιβ, οπου θα συναντησει τη Μακαμπι για την τριτη αγωνιστικη του ΤΟΡ16 (Πεμπτη 15/1, 21.05), με τον Τσαβι Πασκουαλ να μιλα για το νεο τραυματισμο του Όλεσον και τι θελει να δει στη Nokia Arena.
διαβάστε περισσότερα για : "Έχουμε δουλεψει τις αδυναμιες μας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου