
Ο Τσοτ Ρεγιες ηταν κοουτς των Φιλιππινων απο το 2005. Τον περασμενο Οκτωβριο, η ομοσπονδια ανακοινωσε πως διακοπτει τη συνεργασια και εκεινος οτι... διακοπτει την ενασχοληση με το μπασκετ. Το κενο του θα καλυψει ο Ταμπ Μπαλντουιν.
διαβάστε περισσότερα για : O Μπαλντουιν στις Φιλιππινες
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου