
Δειτε τις ομαδες που κατεβασαν... ρολα, εκεινες που (σχεδον) εχασαν το λογαριασμο των ποντων που σκοραραν, τις πιο απροσεχτες, την πιο προσεχτικη, εκεινους που λατρεψαν το τριποντο, αυτους που ειχαν την καλυτερη αναλογια ασιστ/λαθων... και τι ειχαν να πουν Ολυμπιακος και Παναθηναικος για ολα αυτα.
διαβάστε περισσότερα για : Crème de la crème
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου