Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Ιβανοβιτς: ''Το καναμε περιπλοκο''

Ιβανοβιτς: ''Το καναμε περιπλοκο''
Ο Παναθηναικος ξεπερασε το εμποδιο του Άρη και στρεφεται στην αναμετρηση με την Μπαρτσελονα ενω ο Ντουσκο Ιβανοβιτς σταθηκε στο κακο ξεκινημα στο β' ημιχρονο. Τι ειπε για τον... πολυθεσιτη Γιανκοβιτς.
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: ''Το καναμε περιπλοκο''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου