
Λοτζεσκι και Κατσιβελης επιστρεφουν στη δωδεκαδα του Ολυμπιακου και θα παρουν χρονο συμμετοχης κοντρα στον Ερυθρο Αστερα. Ο Πριντεζης συνεχιζει το ατομικο του προγραμμα. Στοχος του να προλαβει το ματς με τον Παναθηναικο (27/12).
διαβάστε περισσότερα για : Με Λοτζεσκι και Κατσιβελη ενοψει Αστερα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου