Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Καλα Χριστουγεννα... και στον Άρη

Καλα Χριστουγεννα... και στον Άρη
Οι ανθρωποι του Άρη εδωσαν για σημερα (25/12) ραντεβου στο γηπεδο και ειπαν χρονια πολλα, με τον Δημητρη Πριφτη να 'χει ολους τους παικτες στη διαθεση του.
διαβάστε περισσότερα για : Καλα Χριστουγεννα... και στον Άρη



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου