Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Βετουλας: Ήμασταν πολυ καλυτεροι

Βετουλας: Ήμασταν πολυ καλυτεροι
Στην ανωτεροτητα της ομαδας του σε ολη τη διαρκεια του αγωνα σταθηκε ο Νικος Βετουλας, ο οποιος σταθηκε και στο ρυθμο που ειχε η ομαδα του στο παιχνιδι. Τι δηλωσε ο Τοαρλιν Φιτσπατρικ.
διαβάστε περισσότερα για : Βετουλας: "Ήμασταν πολυ καλυτεροι"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου