Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Αταμαν: Θα ηθελα να ερθω στο Βελιγραδι, αλλα...

Αταμαν: Θα ηθελα να ερθω στο Βελιγραδι, αλλα...
Ο Εργκιν Αταμαν θελει να παει στο Βελιγραδι, για την αναμετρηση του Ερυθρου Αστερα με την Γαλατασαραι, ομως αυτο δεν εξαρταται απο εκεινον. Απο ποιον εξαρταται, ομως;
διαβάστε περισσότερα για : Αταμαν: "Θα ηθελα να ερθω στο Βελιγραδι, αλλα..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου