
Ο Εργκιν Αταμαν θελει να παει στο Βελιγραδι, για την αναμετρηση του Ερυθρου Αστερα με την Γαλατασαραι, ομως αυτο δεν εξαρταται απο εκεινον. Απο ποιον εξαρταται, ομως;
διαβάστε περισσότερα για : Αταμαν: "Θα ηθελα να ερθω στο Βελιγραδι, αλλα..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου