
Ο Μουσταφα Σακουρ μιλησε στο Euroleague Greece για τον Ολυμπιακο, τον "θρυλο" Σπανουλη, για τη συνεργασια του με τον Ιβανοβιτς ("υπαρχουν λιγοι σαν και αυτον"), ενω αποκαλυψε τη λατρεια που εχει για την Ελλαδα.
διαβάστε περισσότερα για : "Και με τον Τζορνταν να επαιζα, θα ημουν αισιοδοξος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου