Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Ιβανοβιτς: ''Δεν ηταν η βραδια μας''

Ιβανοβιτς: ''Δεν ηταν η βραδια μας''
Ο Ντουσκο Ιβανοβιτς δεν εμεινε ικανοποιημενος απο την αποδοση των παικτων του κοντρα στην Μπαρτσελονα,κυριως στο πρωτος μερος. Τι ειπε για την διακοπη και το ντεμπουτο του ΝτεΜαρκου Νελσον.
διαβάστε περισσότερα για : Ιβανοβιτς: ''Δεν ηταν η βραδια μας''



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου