Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Ήταν και ο Ίβκοβιτς παρων...

Ήταν και ο Ίβκοβιτς παρων...
Στην αναμετρηση του Ολυμπιακου με τον Ερυθρο Αστερα, στο ΣΕΦ, κανεις δεν ξεχασε τον Μαρκο Ίβκοβιτς, τον οποιο τιμησαν, με τον τροπο τους, οι "ερυθρολευκοι" οπαδοι.
διαβάστε περισσότερα για : Ήταν και ο Ίβκοβιτς παρων...



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου