
Στην αναμετρηση του Ολυμπιακου με τον Ερυθρο Αστερα, στο ΣΕΦ, κανεις δεν ξεχασε τον Μαρκο Ίβκοβιτς, τον οποιο τιμησαν, με τον τροπο τους, οι "ερυθρολευκοι" οπαδοι.
διαβάστε περισσότερα για : Ήταν και ο Ίβκοβιτς παρων...
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου