
Με δεδομενη τη θεση στο ΤΟΡ16, ο Ερυθρος Αστερας δεν εχει καποιο αγχος απο το παιχνιδι στο ΣΕΦ με τον Ολυμπιακο (Παρασκευη 12/12). Διαβαστε τι ειπε ο Ντεγιαν Ραντοβιτς σχετικα.
διαβάστε περισσότερα για : "Ευκαιρια για εξελιξη, ο Ολυμπιακος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου