
Η Γαλατασαραι επικρατησε της Αναντολου Εφες με 77-76 και πλεον στρεφεται στην αναμετρηση της προσεχους Πεμπτης (13/11, 21:45) με τον Ολυμπιακο, στο ΣΕΦ. Τι εκαναν οι Περπερογλου, Λασμε.
διαβάστε περισσότερα για : Πηρε το ντερμπι η Γαλατα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου