
Την Δευτερα εγινε Δ.Σ. της ΚΑΕ η οποια στο τελος του μηνα προκειται να "βγαλει" την υποχρεωση για την Εφορια ενω θα γινουν προτομες για τα αδελφια Δεδεογλου που βοηθησαν να γινει το "Παλατακι"
διαβάστε περισσότερα για : Δ.Σ. για οικονομικα και... Δεδεογλου
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου