
Η συμμετοχη της Βοσνιας/Ερζεγοβινης στο Ευρωμπασκετ της επομενης χρονιας εχει ανεβασει τον πηχη των απαιτησεων. Γι αυτο οι ανθρωποι της ομοσπονδιας θελουν... τον Έι Τζει Σλοτερ.
διαβάστε περισσότερα για : Η Βοσνια θελει Σλοτερ
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου