Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Η Βοσνια θελει Σλοτερ

Η Βοσνια θελει Σλοτερ
Η συμμετοχη της Βοσνιας/Ερζεγοβινης στο Ευρωμπασκετ της επομενης χρονιας εχει ανεβασει τον πηχη των απαιτησεων. Γι αυτο οι ανθρωποι της ομοσπονδιας θελουν... τον Έι Τζει Σλοτερ.
διαβάστε περισσότερα για : Η Βοσνια θελει Σλοτερ



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου