Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Μια ελληνιδα στο Barclays Center

Μια ελληνιδα στο Barclays Center
H ελληνικης καταγωγης Ανετ Αρτανη, τραγουδησε τον εθνικο υμνο των ΗΠΑ πριν το τζαμπολ της αναμετρησης αναμεσα στους Nets και τους Bucks στο Barclays Center του Brooklyn.
διαβάστε περισσότερα για : Μια ελληνιδα στο Barclays Center



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου