
H ελληνικης καταγωγης Ανετ Αρτανη, τραγουδησε τον εθνικο υμνο των ΗΠΑ πριν το τζαμπολ της αναμετρησης αναμεσα στους Nets και τους Bucks στο Barclays Center του Brooklyn.
διαβάστε περισσότερα για : Μια ελληνιδα στο Barclays Center
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου